Αν φτάσατε μέχρι εδώ τότε μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι έχετε μπερδευτεί με τι ότι έχει να κάνει με τις εταιρείες software house ή web developer focused. Και ο λόγος είναι απλός!
Όλοι αναζητούμε την καλύτερη εταιρεία σε ότι έχει να κάνει με την εκτέλεση μιας διεργασίας (στην γλώσσα μας), υπηρεσίας ή αγοράς ενός προϊόντος.

Δεν θέλουμε να μας εξαπατήσουν, και θέλουμε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από την στιγμή που θα φύγει από εμάς ένα χρηματικό ποσό που έχουμε επιλέξει να δώσουμε.
Εδώ δεν μιλάμε για σπατάλες ούτε για χάσιμο χρόνου. Οι χρήστες που επιλέγουν συνειδητά να δώσουν τα χρήματα τους για ζητήματα που αφορούν την τεχνολογία, το έχουν αναλύσει αρκετά, το έχουν ψάξει, έχoυν ρωτήσει γι’αυτό οπότε σίγουρα δεν είναι μια τυχαία επιλογή η εταιρεία που θα συνεργαστούν.

Θα σας δώσω μερικά παραδείγματα για να κατανοήσετε τι σημαίνει η φράση «η καλυτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων».
Μια εταιρεία λοιπόν για να μπορεί κάποιος να της προσδώσει αυτό το χαρακτηριστικό θα πρέπει να μπορεί να το αποδείξει με την πρώτη ευκαιρία.
Αναρωτηθείτε λοιπόν το εξής. Έχουμε 30 εταιρείες για παράδειγμα στην Ελλάδα που αναφέρονται ως εταιρείες software house, κατασκευής ιστοσελίδων, eshops, εφαρμογών κ.ο.κ.
Παίρνει λοιπόν ένας απλός πελάτης τηλέφωνο και στις 30 την ίδια ημέρα και ζητάει μια απλή ιστοσελίδα. Κάποιες από αυτές θα παρουσιαστούν σε αυτόν τον πελάτη ως μια κορυφαία εταιρεία που μπορεί να αναλάβει projects ανεξαρτήτου πολυπλοκότητας και θα παρουσιάσουν ένα portfolio από μεγάλα brands ως δείγμα για να εντυπωσιάσουν τον υποψήφιο πελάτη.
Ο πελάτης λοιπόν δεν θα ψάξει πολύ και θα επιλέξει την εταιρεία που έχει κατασκευάσει ήδη site για μεγάλα ονόματα. Εκεί είναι όμως που γίνεται μια μεγάλη παρεξήγηση.
Οι μεγάλες εταιρείες έχουν διαφημιστές που ψάχνουν οι ίδιες να βρουν συνεργάτες χωρίς να έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για να μπορέσουν να επιλέξουν την καλύτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων. Οπότε και αυτοί θα αρκεστούν στο «καλό» portfolio που μπορεί να έχει μια εταιρεία. Και έτσι συνεχίζεται η ιστορία.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Ελλάδα εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, οι οποίες λόγω γνωριμιών και λόγω marketing αλλά φυσικά και τοποθεσίας, έτυχε να έχουν κατασκευάσει site για μεγάλα ονόματα, αλλά αν τους ζητήσεις να κάνουν κάτι εξεζητημένο σε ότι αφορά λειτουργίες, ζητήματα ασφαλείας και να δημιουργήσουν custom features/plugins etc, το πιο πιθανό είναι να τα χάσουν τελείως, και να ξεκινήσουν να ψάχνουν να βρουν κατάλληλους ανθρώπους για να ολοκληρώσουν τη «δουλειά».

Αυτό είναι κάτι που εμείς στην Access Point το έχουμε «φάει με το κουτάλι». Έχει τύχει άπειρες φορές να κληθούμε να διορθώσουμε λάθη άλλων εταιρειών και να κατασκευάσουμε πολύπλοκα συστήματα εκ μέρους άλλων, και φυσικά τα credits να πηγαίνουν αλλού.
Ποια είναι λοιπόν η καλυτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων? Εκείνη που έχει τους «καλούς πελάτες»; ή εκείνη που μπορεί να κατασκευάσει πρακτικά οτιδήποτε της ζητηθεί ανεξαρτήτου μεγέθους και δυσκολίας; Πως μπορεί ένας απλός άνθρωπος να διακρίνει την εταιρεία «βιτρίνα» από την «αληθινή» εταιρεία;

Πως επιλέγω την καλύτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων

Πως διακρίνω την εταιρεία «βιτρίνα» από ένα δυνατό συνεργάτη για την επιχείρηση μου;

 

//dev.access-point.gr/wp-content/uploads/2018/03/footer_logo.png