Η επιχείρησή μας που δραστηριοποιείται στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, χρηματοδοτείται από τη Δράση «Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που επλήγησαν από τον Covid-19 στη Θεσσαλία – “ΑΝΑΣΑ ΙΙ”» του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).
Η Δράση «ΑΝΑΣΑ ΙΙ» στοχεύει στην παροχή ενίσχυσης των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων της Θεσσαλίας, με τη μορφή της μη επιστρεπτέας επιχορήγησης κεφαλαίου κίνησης για τη διασφάλιση επαρκούς ρευστότητας για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19.
Αυτή είναι η καλύτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων. Και μπορούμε να το αποδείξουμε!
Αν φτάσατε μέχρι εδώ τότε μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι είστε στο κατάλληλο μέρος. Εμείς είμαστε εδώ για να κάνουμε κατανοητούς μερικούς όρους που χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο και την πραγματική τους βαρύτητα.
Όλοι αναζητούμε την καλύτερη εταιρεία σε ότι έχει να κάνει με την εκτέλεση μιας διεργασίας (στην γλώσσα μας), υπηρεσίας ή αγοράς ενός προϊόντος και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό.
Δεν θέλουμε να μας εξαπατήσουν, και θέλουμε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από την στιγμή που θα φύγει από εμάς ένα χρηματικό ποσό που έχουμε επιλέξει να δώσουμε.
Εδώ δεν μιλάμε για σπατάλες ούτε για χάσιμο χρόνου. Οι χρήστες που επιλέγουν συνειδητά να δώσουν τα χρήματα τους για ζητήματα που αφορούν την τεχνολογία, το έχουν αναλύσει αρκετά, το έχουν ψάξει, έχoυν ρωτήσει γι’αυτό οπότε σίγουρα δεν είναι μια τυχαία επιλογή η εταιρεία που θα συνεργαστούν.
Θα σας δώσω μερικά παραδείγματα για να κατανοήσετε τι σημαίνει η φράση «η καλυτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων».
Μια εταιρεία λοιπόν για να μπορεί κάποιος να της προσδώσει αυτό το χαρακτηριστικό θα πρέπει να μπορεί να το αποδείξει με την πρώτη ευκαιρία.
Αναρωτηθείτε λοιπόν το εξής. Έχουμε 30 εταιρείες για παράδειγμα στην Ελλάδα που αναφέρονται ως εταιρείες software house, κατασκευής ιστοσελίδων, eshops, εφαρμογών κ.ο.κ.
Παίρνει λοιπόν ένας απλός πελάτης τηλέφωνο σε μια εταιρία και σε 30 ακόμα την ίδια ημέρα και ζητάει μια απλή ιστοσελίδα. Κάποιες από αυτές θα παρουσιαστούν σε αυτόν τον πελάτη ως μια κορυφαία εταιρεία που μπορεί να αναλάβει projects ανεξαρτήτου πολυπλοκότητας και θα παρουσιάσουν ένα portfolio από μεγάλα brands ως δείγμα για να εντυπωσιάσουν τον υποψήφιο πελάτη.
Ο πελάτης λοιπόν δεν θα ψάξει πολύ και θα επιλέξει την εταιρεία που έχει κατασκευάσει ήδη site για μεγάλα ονόματα. Εκεί είναι όμως που γίνεται μια μεγάλη παρεξήγηση.
Οι μεγάλες εταιρείες έχουν διαφημιστές που ψάχνουν οι ίδιες να βρουν συνεργάτες χωρίς να έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία για να μπορέσουν να επιλέξουν την καλύτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων. Οπότε και αυτοί θα αρκεστούν στο «καλό» portfolio που μπορεί να έχει μια εταιρεία. Και έτσι συνεχίζεται η ιστορία.
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στην Ελλάδα εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων, οι οποίες λόγω γνωριμιών και λόγω marketing αλλά φυσικά και τοποθεσίας, έτυχε να έχουν κατασκευάσει site για μεγάλα ονόματα, αλλά αν τους ζητήσεις να κάνουν κάτι εξεζητημένο σε ότι αφορά λειτουργίες, ζητήματα ασφαλείας και να δημιουργήσουν custom features/plugins etc, το πιο πιθανό είναι να τα χάσουν τελείως, και να ξεκινήσουν να ψάχνουν να βρουν κατάλληλους ανθρώπους για να ολοκληρώσουν τη «δουλειά».
Αυτό είναι κάτι που εμείς στην Access Point το έχουμε «φάει με το κουτάλι». Έχει τύχει άπειρες φορές να κληθούμε να διορθώσουμε λάθη άλλων εταιρειών και να κατασκευάσουμε πολύπλοκα συστήματα εκ μέρους άλλων, και φυσικά τα credits να πηγαίνουν αλλού.
Ποια είναι λοιπόν η καλυτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων? Εκείνη που έχει τους «καλούς πελάτες»; ή εκείνη που μπορεί να κατασκευάσει πρακτικά οτιδήποτε της ζητηθεί ανεξαρτήτου μεγέθους και δυσκολίας; Πως μπορεί ένας απλός άνθρωπος να διακρίνει την εταιρεία «βιτρίνα» από την «αληθινή» εταιρεία;
Πως επιλέγω την καλύτερη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων
Πως διακρίνω την εταιρεία «βιτρίνα» από ένα δυνατό συνεργάτη για την επιχείρηση μου;
Digital Products & Service Design
From a single app to a full-blown digital tranformation or from scratch to mind-blowing projects.
Programmers Greece – Extreme Coding Services
Here at Access Point we may work nonstop but one thing is for sure. We love our work. We’ve put a lot of energy and effort to build a solid team with individuals that all have something in common. Efficiency, consistency, deep technological knowledge, strong will and hard working skills.
Design Thinking – What makes it so important for companies?
What is Design Thinking?
Well, Design Thinking it’s almost everything, when it comes to a succesful path of a product or service from the first captured idea born that leads to possible creation, to the manufacturing point and all the way up to the after use point of existence.
Here in Access Point we have adopted this kind of framework model that guides us to innovative and robust solutions for our demanding clients.
Creative Content Marketing
Creative Content Marketing
1. Establish Brand Leadership
When you think about the world’s most popular fast food restaurant, McDonald’s pops to mind. Top soda seller? Coca-Cola. Authoritative newspaper? The New York Times. These companies are all brand leaders. They have established such a great product, and done such a phenomenal job marketing it, that everyone else in the field is a distant second. Although it would be next to impossible for a company to emulate the success of those brands, each of these corporate powerhouses understand that creative content marketing is essential to properly promoting a brand.