Πως διακρίνω την εταιρεία «βιτρίνα» από ένα δυνατό συνεργάτη για την επιχείρηση μου;

Η εταιρεία «βιτρίνα» είναι εύκολο να αναγνωριστεί. Είναι εκείνη που έχει συνήθως ένα «φανταχτερό» site και προβάλει με έντονο τρόπο το portfolio της σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Για εκείνη πρωταρχικής σημασίας είναι να δείξει τους «καλούς» της πελάτες και όχι να περιγράψει τις εξελιγμένες υπηρεσίες που προσφέρει και να κατευθύνει τους πελάτες σε ένα σημείο επικοινωνίας, ίσως γιατί δεν μπορεί να καλύψει με επάρκεια το κομμάτι αυτό.
Οι εταιρείες λοιπόν που είναι σίγουρες για τις δυνατότητες τους θα έχουν σίγουρα σε εμφανές σημείο το τηλέφωνο επικοινωνίας τους αλλά και πολλαπλά σημεία καθοδήγησης των χρηστών σε φόρμες επικοινωνίας μέσω buttons «call to action».

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Πως διακρίνω την εταιρεία «βιτρίνα» από ένα δυνατό συνεργάτη για την επιχείρηση μου;

Η εταιρεία «βιτρίνα»

  1. Έχει ως πρωταρχικό στόχο να «θολώσει» τους χρήστες παρουσιάζοντας με έντονο τρόπο το porfolio της.
  2. Δεν έχει κατασκευάσει κάποιο «δύσκολο» project παρά μόνο «εντυπωσιακές» ιστοσελίδες
  3. Δεν έχει γνώσεις πάνω σε εξεζητήμένα θέματα τεγνολογίας (αυτό θα προκύψει μετά από ερωτήσεις των υποψήφιων πελατών της)
  4. Δεν έχει δυνατό customer support
  5. Δεν έχει in house τμήμα υποστήριξης Web Hosting
  6. Δεν προτείνει στους υποψήφιους πελάτες της συμβόλαια συντήρησης
  7. Δεν μπορεί να ελιχθεί σε διάφορα θέματα είτε κατασκευαστικά είτε οικονομικά.
  8. Δεν μπορεί να κατασκευάσει πολύπλοκα projects inhouse.

Τώρα λοιπόν είστε σε θέση να αναγνωρίσετε την εταιρεία «βιτρίνα» από έναν δυνατό συνεργάτη για την επιχείρηση σας.

 

Comments are closed.